Centralizare comenzi

Solutia noastra pentru centralizarea comenzilor este foarte potrivita pentru restaurantele care ofera livrare la domiciliu.

Clientii Dvs. doresc sa fie regasiti cu usurinta, dupa o singura introducere in baza de date si nu sa dicteze datele sale de livrare la fiecare apel. Apoi, sa le ofere confortul unor achizitii centralizate.

Solutie inovatoare pentru a “salva bani”. Fiecare restaurant poate avea acum propria linie de telefon pentru a primi comenzi. Acest lucru este cel mai adesea asociat cu nevoia de preluare a comenzilor si transmiterea acestora spre livrare, din partea mai multor personae mai ales in perioadele aglomerate. Cu solutia pentru centralizare comenzi angajatii dumneavoastra pot deservi chiar mai mult de un restaurant.

Cum functioneaza?

La preluarea apelul din partea clientului, operatorul poate introduce numarul de telefon primit sau acesta se poate prelua automat din central telefonica PBX. In cazul in care clientul a apelat de la un numar deja inregistrat, datele sale de identificare se incarca automat si sunt preluate de sistem. Dupa inregistrarea comenzii din partea operatorului aceasta este trimisa automat catre zona de pregatire prin intermediul modulului de sincronizare si astfel comanda ajunge instantaneu si sigur acolo unde trebuie. Comenzile sunt tiparite pentru procesarea fiecarei comenzi. Persoana care livreaza efectiv comanda poate intra in sistem prin parola si vizualiza comenzile finalizate gata de livrare. Prin centralizarea datelor si a starii comenzilor pe faze de executie, in cazul in care clientul doreste informatii suplimentare, operatorul poate confirma de exemplu: “comanda este deja pe drum".