Vanzarea catre clienti, in unitati de alimentatie publica de tip catering/cantina are particularitati proprii. Acesta este motivul pentru care solutia noastra Mistral acorda mai multa atentie fiecarui detaliu prin dezvoltarea si adaptarea software-ului pentru adaptarea la cerintele fiecarui tip de afacere. Pentru a optimiza servirea in unitati catering/cantina, oferim un sistem de autoservire prin intermediul pre-comenzilor emise de clienti.
Care este solutia Mistral catering/cantina?
In sala de servire se pot instala terminale cu touch-screen prin care clientii pot sa-si comande meniul pentru ziua urmatoare. Inregistrarea comenzilor se face prin carduri client. Odata inregistrata comanda aceasta este centralizata si procesata automat pentru pregatirea felurilor de mancare pentru ziua urmatoare. In acest fel, a doua zi, dupa inregistrarea cu cardul, operatorul primeste pe ecran toate informatiile despre meniul ales de catre client. Deci, procesul de servire este optimizat prin cresterea vitezei si reducerea pierderilor la preparare. Solutia este foarte potrivita pentru pensiuni, case de vacanta, livrari la birouri sau acasa si altele.
Care este avantajul solutiei Mistral catering/cantina?
Reduce timpul de servire. Planifica achizitiile de materii prime. Si nu in ultimul rand creste gradul de satisfactie al clientilor, pentru ca ei vor primi intodeauna meniul comandat si nu ce a mai ramas in bucatarie. Clienti satisfacuti inseamna o afacere infloritoare!
Organizare
Mistral catering/cantina are doua moduri de lucru: modul "Comenzi" si modul "Vanzari". Drepturile de acces sunt atribuite personalizat fiecarui utilizator in functie de rolul avut in cadrul procesului: administrare, aprovizionare, inventariere, vanzare, etc. Interfata programului este flexibila si are o functionalitate foarte bogata. Aceasta va facilita in mare masura activitatea personalului, care va creste productivitatea vanzarilor. Viteza este unul dintre cele mai importante componente ale acestui tip de activitate. Produsul nostru va va ajuta sa creati propriul model de afacere si stil de munca. Setarile modulului touchscreen pot fi modificate in intregime in functie de dorinta dumneavoastra - culori, imagini, forme, etc.
Unele dintre principalele caracteristici ale programului sunt:
Aprovizionare:
Aplicatia permite centralizarea necesarului de aprovizionat conform comenzilor si retelor.
Receptia:
Receptia se poate face la pret de achizitie sau pret mediu de intrare. Fiecare produs poate fi introdus separat si a inregistrat impreuna cu documentul de insotire aferent (factura / nota de livrare).
Liste de preturi:
Se pot crea diferite liste de preturi, care sunt valabile pentru un anumit client/clienti si pot fi valabile pentru o anumita perioada de timp (de la ora la ora sau de la o data pana in prezent). Listele de preturi pot fi create la nivel global (cost pe meniu / reducere fata de lista de baza de prea sau pret de livrare) sau separat pentru fiecare produs in parte. Porgramul permite alocare de liste de preturi pe fiecare client utilizand carduri magnetice.
Retete:
Din „Cartea de bucate” se pot crea retete, adica se creaza unui articol pentru vanzare, care contine un cod, o cantitate si materii prime din depozit. La vanzarea acestui articol sistemul calculeaza cantitatea de articole implicate in reteta si face automat scaderea din gestiune. Exista posibilitatea de a utiliza o alta reteta in cadrul altei retete (de ex. retete de sosuri care pot fi vandute ca atare sau care intra in compozitia unui alt produs).
Rapoarte:
Programul permite editarea oricaror rapoarte si obtinerea de informatii operative chiar din timpul desfasurarii activitatii. Rapoartele pot fi generate pe un anumit interval de timp (data, ora, minut)
Absolut toate operatiunile de orice fel inregistrate in Mistral pot fi afisate in rapoarte (pentru fiecare operatiune apare informatiile aferente, inclusiv de care a fost operatorul care a efectuat operatia si la ce ora).
Generator de rapoarte:
Prin intermediul generatorului de rapoarte, utilizatorul este capabil sa creeze rapoarte specifice. Generatorul este un instrument extrem de valoros, cu multe facilitati in utilizare.
Inventar:
Prin intermediul inventarului se pot verifica bunurile existente, astfel incat sa se realizeze corelatia intre ce se gaseste in depozit efectiv si ce este inregistrat scriptic in sistem. Eventualele diferente se evidentiaza la preturi de achizitie.
Casare:
Marfuri din depozit pentru orice motiv, se pot casa iar sistemul tine evidenta articolelor casate. Informatiile se pastreaza si dupa casare astfel incat sa se poata cunoaste in orice moment: cand a fost casat, care a fost pretul de achizitie sau care a fost pretul de vanzare aferent.
Periferice hardware:
- Toate imprimantele fiscale autorizate si 90% din casele de marcat existente in piata din Romania;
- proape toate tipurile de imprimante de bucatarie si de etichetare produse din piata;
- Cantarele Elicom, Digi si Datecs;
- Orice monitor touch screen;
- Terminale POS etc.