MISTRAL MAGAZIN

Cerere oferta

MISTRAL MAGAZIN este un produs cu functionalitati multiple, compus din doua module de baza - "stocuri" si "vanzari". Datorita acestor module, aplicatia acopera toate domeniile generate miscarea produselor: cerere - livrare - vanzari - administrare - raportare.

"MISTRAL STOCURI" evidentiaza toate operatiunile legate de depozitare si administrarea depozitului, iar in "MISTRAL VANZARI" se efectueaza toate operatiunile legate de vanzarea finala. In zona de depozitare se introduc nomenclatoarele necesare pentru functionarea normala a programului. Din produsele intrate se fac livrari, inventare, scazaminte, casari si alte operatiuni.

Nivele de acces:
Mistral lucreaza cu doua tipuri de utilizatori: "Administrator" si "Utilizator". Administratorii au acces deplin la sistem, iar utilizatorii trebuie sa primeasca drepturi de acces, stabilite de catre administrator. Utilizatorii pot fi creati cu usurinta iar drepturile lor de acces se pot personaliza.

Aprovizionare:
Produsele aprovizionate se pot monitoriza la pretul de achizitie si la pretul mediu de intrare. Fiecare aprovizionare poate fi introdusa separat si inregistrata, impreuna cu documentele insotitoare (facturi, note de livrare, etc.), garantii, mijloc de transport, ora exacta a receptiei si alte date necesare livrarii.

Preturile de livrare:
Odata introduse preturile stabilite pentru vanzare, acestea nu mai pot fi schimbate in procesul vanzarii curente, asigurandu-se o protectie deplina derularii afacerii.

Perisabilitati:
Marfurile existente in depozit, pentru diferite motive, pot fi evidentiate in sistem ca fiind casate. In orice moment se pot afisa informatii cu privire la orice produs care a fost eliminat, atat la pret de cumparare cat si la pret de vanzare.

Inventar:
Prin inventariere se verifica bunurile existente, astfel incat sa existe o corelatie intre ceea ce exista in magazin si ceea ce ar trebui sa fie in conformitate cu datele din aplicatie. Diferentele se pot evidentia cantitativ si valoric conform preturilor de aprovizionare.

Informatii despre produse:
Este posibila inregistrarea de informatii specifice, suplimentare despre produsele din depozit: data de productiei, transport, metoda de pastrare, producator, etc.

Cod de bare:
Se pot inregistra toate tipurile de coduri de bare (inclusiv pentru greutate) precum si mai multe coduri de bare pentru un articol.

Bunurile returnate de client:
Toate bunurile returnate se inregistreaza ca atare si se pot evidentia atat produsul returnat cat si operatorul care l-a primit.

Blocarea produselor:
Articolele pot fi blocate la aprovizionare sau vanzare dar si ambele impreuna. Exista posibilitatea de a interzice vanzarea sau aprovizionarea pentru un interval de timp dat.

Generator de rapoarte:
Folosind generatorul de rapoarte se poate raspunde la orice fel de intrebari, in functie de dorintele utilizatorului. In cazul in care rapoartele intergrate in sistem nu satisfac nevoile dumneavoastra, puteți crea cu usurinta oricare alte rapoarte.

Depozite:
In "MISTRAL STOCURI" se pot defini depozite multiple, independente unele de altele. Pot fi create depozite principale si depozite secundare.

Managementul centralizat al retelelor de magazine si depozite:
De multe ori este necesara realizarea unui management centralizat al produselor indiferent de locul unde se afla acestea. De exemplu, poate exista un depozit central si mai multe magazine afiliate (care poate fi in acelasi loc sau sunt amplasate la distanta mare), iar comunicarea intre toate locatiile se poate face automat prin internet. Astfel se poate evidentia permanent stocul si distributia produselor din depozitul central catre punctele de vanzare.

Casa si operatiuni financiare:
Puteti defini si personaliza fiecare punct de incasare si in special permisiunea de a efectua anumite tranzactii financiare (plati curente, plati prin carduri de credit, etc.). Fiecare casa poate fi alocata unui utilizator, astfel incat acesta sa poata justifica in orice moment fiecare operatiune de intrare/iesire de bani.

Exportul si importul de date:
Produsul permite exportul si importul de fisiere, din sau intr-un fisier de tip „xls” sau „txt”. In plus, puteti utiliza modulul pentru a exporta date catre diverse sisteme de contabilitate.

Periferice hardware suportate:
- Toate imprimantele fiscale si 90% din casele de marcat existente in piata din Romania;
- Toate tipurile de imprimante de bucatarie si de etichete existente in piata din Romania;
- Toate cantarele produse de Elicom, Digi si Datecs, cat si majoritatea cantarelor cele mai raspandite din piata interna;
- Toate cititoarele standard pentru coduri de bare;
- Cititoare pentru cartele magnetice;
- Cititoare de proximitate-carduri;
- Afisoare pentru client;
- Sertare de bani;